majasvartnos

Direktlänk till inlägg 26 juni 2013

Sommaren är här

Av Sofia Hörnell - 26 juni 2013 21:25

Ja, den svenska sommaren har kommit.
Vad jag trivs på mitt sommarjobb! Tänk att jah ska vara kvar där efter att sommaren är slut också. Det är en som har gått i pension precis innan sommaren börjarde, hoppas jag får den tjänsten! Den var på 75% så det skulle passa perfekt nu om jag kommer in på sjuksköterskeprogrammet.. Slippa låna pengar av csn..
Ska köra med körskolan imorgon, fick en läxa så jag måste nog plugga lite i körskoleboken innan jag går och lägger mig.
Natti natti

 
 
Mimmi

Mimmi

27 juni 2013 13:05

Hej! Vad kul att höra att ditt sommarjobb är bra :) Jag är ledig just nu men går på mitt sommarjobb om två veckor....
Tänkte fråga om du finns på bloglovin så jag kan följa? :) kram Mimmi (från farmaceutprogrammet på Linné)

http://nvte08.bloggsida.se

Sofia Hörnell

27 juni 2013 19:52

Nej, jag finns inte på Bloglovin, har inte hört det innan. Mina inlägg härifrån läggs in på FB. Kram Sofia

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Hörnell - 3 juli 2013 11:45


Vad det regnar och regnar, men det är också fint mellan varven. Ska inte klaga det blir så fint i trädgården när alla växter får vatten. För det är bättre att vädergudarna ger dem vatten än att jag ska springa runt och göra det. Har börjat lära mig a...

Av Sofia Hörnell - 15 juni 2011 09:06

Nu måste jag ta tag i mig själv! Så nu är jag med i Gi viktklubb på nätet GI metoden kör vi hela familjen(förutom barnen förstås) nu är det fullt ös medvetslös! Jag måste gå ner i vikt för nu visar vågen alldeles för mycket!   På tal om något a...

Av Sofia Hörnell - 31 maj 2011 10:09

Jag måste ta till vara på min tjurighet! Måste ta tag och träna, nu visar vågen för mycket igen, jag har blivit en liten soffpotatis. Tänk så bra jag mådde innan jag blev gravid med Lilly(vägde mellan 75-80 kg) jag måste gå ner minst dit igen men hel...

Av Sofia Hörnell - 29 maj 2011 23:39

Ja idag var det en rolig dag! Fick en gosedjurshund som höll i ett rött hjärta med texten Love på, jag fick också presentkort på två rosbuskar(Superstar min favorit!) Men eftersom att affären inte hade rosorna hemma så får jag dem så fort de kommer i...

Av Sofia Hörnell - 20 maj 2011 18:51

Jaha nu har gubben åkt till jobbet och jag är hemma ensam igen.. Tur att det kommer att hända något imorgon så att helgen går lite fortare. Lilly ska springa lilla Elmborgslöppet(det är lillys tandläkare) hon har fått tröja och allt så farfar kommer ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards